יצירת קהלי יעד למוצר/שירות על ידי קריאטיב שפוגע בול!

למנהלי קמפיינים, לבעלי עסקים, מנהל שיווק ומנהל מותג/מוצר

רמת ידע בדיגיטל: דרוש ידע והכרה של מערכת הפרסום

איך אנו דואגים שהתוכן מתאים לקהל היעד?

טעות נפוצה אצל משווקים רבים היא תרגוט רחב עם קופי וקריאטיב המנסה להתאים את עצמו לכל סוגי הקהלים. אותה הטעות חוזרת על עצמה בקמפיינים רבים של משווקים מתחילים ומקצועים כאחד. בוובינר אציג לכם דוגמאות איך באמצעות שיטת הסגמנטציה הכפלתי ביחד עם תלמידים רבים את הביצועים בדיגיטל פי 7!

אותה השיטה הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם והצליחה להסיג שיפור בנתונים ושיפור בהמרות בכל סוגי הקמפיינים בסושיאל וברשת החיפוש

כולם יודעים לתרגט לא כולם פוגעים בקהל היעד באמצעות הקריאטיב

למה כדאי לרכוש את הקורס?

שיעור פרקטי וממוקד של כשעה וחצי ומתאים למשווקים עסוקים

כלים וסודות שעבדו בשטח באלפי קמפיינים ובתחומים שונים

לתרגט אתם יודעים! לפעמים צריך לפתוח ולפתח את המחשבה בכדי לשפר תוצאות

זה הזמן שלכם לתרגט עם הקריאטיב כמו המקצוענים

אני רוצה לפגוע בול בקהל היעד!

מה נלמד יחד?

כמה משלמים?

קורס קריאטיב מותאם לקהל היעד

התאמת התוכן לקהל היעד ליצירת השפעה רכישות ולידים
129 מחיר כולל מע״מ ₪151.
  • הבנת דרכי הפעולה
  • יצירת קהלים על בסיס מחקר
  • התאמת הקריאטיב והקופי לקהל היעד
  • אופטימזצית תוכן לקהלי יעד

*המחיר לא כולל מע״מ, מע״מ יתווסף בתהליך הרכישה

למי הקורס מתאים?

אבל רגע אחד, מי אתה? למה אתה הבן אדם הנכון ללמד אותי?

נעים מאוד , רועי ריבק

בן 34 נשוי לואל ואב ללני, נולדתי וגדלתי בבאר שבע. אני בתחום השיווק והפרסום קרוב ל12 שנים.

בעבר הייתי בעלים של פאב מצליח, שם הייתי אחראי על תחום השיווק והפרסום. לאחר מכן הייתי מנכ״ל ומייסד של עסק בתחום הביוטי, וגם שם עיקר ההתעסקות שלי היה בתחומים אלה. כיום אני עובד במשרד פרסום ביינר כהן בתור מנהל מחלקת דיגיטל ובנוסף מנהל שיווק של קבוצת איינשטיין, קבוצה המונה מעל 10 עסקים בתחום הפנאי והבילוי, עסקים כמו זאפה באר שבע, אגאדיר באר שבע, מילבה, רכבת צפון, פארוק בשוק בת״א, פאסדה ועוד רבים וטובים.

יש לי נסיון רב בתחום הדיגיטל בסושיאל, הן בקידום עסקים פיזיים, והן בקידום חנויות דיגיטליות. אחרי 12 שנים בתחום, נגעתי כמעט בכל תחומי העסקים.

אני סבור ובטוח יש לי המון לתרום לכל אחד ואחת. מחכה לשמוע מכם.

שאלות ותשובות

תלוי, אם אתה מרוצה מהתוצאות שאתה מקבל אז יכול להיות שלא. אבל אם אתה מרגיש שאתה יכול באמצעות חידוד מסרים לשפר את הקמפיינים שלך אתה יותר ממוזמן להרשם

הקורס מתאים למשווקים דיגיטלים, בעלי עסקים ומנהלי קמפיינים מתחילים שרוצים לשפר את היכולות שלהם. אם אין לך נסיון ואינך יודע לבנות קהל יעד כלל הוובינר פחות מתאים לך

אני חי ונושם את התחום בכל יום, ומתעדכן בכל שינוי או עדכון קטן במערכת. לאורך השנים הרצתי קמפיינים בשווי מאות מיליוני שקלים. בשל הניסיון הרב שצברתי, אני בטוח שיש לי את כל הכלים להעביר את הידע שצברתי לכל אדם, לא משנה מה רמת הידע שלו.

בשל כך הקורס הוא השתלמות מקצועית הוא מוכר ב100% במס הכנסה ומע״מ ותוכלו להגיש את החשבונית לרואה החשבון ולקבל את ההחזרים.

כמובן, ניתן לשלוח עובד, שותף או כל אדם אשר רוצה ללמוד את עולם השיווק הדיגיטלי ונכון לתרום לעסק ולהצלחתו.

עגלת קניות