אהלן,
הייתי בונה "מוצר חינמי" מינימלי שהוא כביכול מבוסס על הנושא והקונספט של המוצר שהיא מעוניינת להוציא.
משהו יחסית פשוט בלי יותר מדי השקעה (מדריך PDF או משהו בסגנון)

משם מריץ קמפיין עם כל המסרים שתואמים למוצר שהיא רוצה להוציא,
לראות אם יש התעניינות ואנשים משאירים פרטים לקבל את המוצר החינמי
(בימינו זה נקרא קמפיין מגנט לידים)

במידה ואנשים משאירים פרטים – הייתי מנחה אותה להתקשר למדגם מסוים מאותם הלידים לטובת "סקר".
המטרה היא להבין מהלידים האם הם היו קונים קורס דיגיטלי מעמיק באותו הנושא במחיר של X… וכו' וכו'

זה מה שעלה לי ישר,
זה משהו שאפשר להוציא לפועל מהר ולהסיק מסקנות בזמן מאוד קצר.
(כמובן שהייתי מתמחר את זה כקמפיין בדיקת היתכנות – זה חלק מעסקים והיא תצטרך להבין את זה)
בהצלחה!

0 לייקים
עגלת קניות