בדיוק בשביל זה יש שיחת אפיון עם בעל העסק.

כמו בשיווק בעל העסק חושב שהוא יודע מה הוא צריך או רוצה והתפקיד שלנו (במידה ואתה בונה אתרים מקצועי)

הוא להבין מה הצורך של העסק ולפי זה להחליט מה ישרת יותר טוב את המטרות שלו.

באופן כללי דף נחיתה ברוב המקרים יתאים למוצר/שירות ממוקד וספציפי יותר.
לאומת אתר תדמית שיותר מפרט, מסביר ובעצם נותן לגולשים להרגיש את העסק וגם למצב את העסק גבוהה.

 

  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 5 חודשים, שבוע 1 ע"י רועי ריבקרועי ריבק.
0 לייקים
עגלת קניות