מדובר ב2 מוצרים שונים עם מטרה ותכלית שונה.

הכל תלוי בצרכים והאסטרטגיה של העסק.

אתר תדמית – היום זה הא' ב', חובה, יש אנשים שיפסלו עסק אם אין לו אתר מסודר (גם אם יש לו נוכחות דיגיטלית ברשתות למשל) וחבל נטו מהבחינה הזאת של לאבד את האנשים האלו.

דף נחיתה – גם תמיד מומלץ, עם זאת לדעתי אם זה עסק בתחילת דרכו שעובד בלי קמפיינים אלא על לידים מסוג אחר (לדוגמא שתפים \ לקוחות חוזרים \ המלצות) וכן יש לו כבר אתר תדמית שהוא סבבה אז עוד אולי ניחא ועוד אפשר לוותר עד שיהיה צורך יותר מובהק.

0 לייקים
עגלת קניות