יש כמה דרכים מעניינות כולן בסוף מצריכות זמן וידע שבסופו של דבר יכול להשתלם, מהחוויה שלי אנשים מתלהבים מתחילים להעלות לא מקבלים תנועה ואז דיי מדשדשים. לצערנו לעלות תוכן בלבד זה לא מספיק, יש היום ככ הרבה תכנים שאין מה לעשות קשה להתבלט. הדרך הטובה ביותר בעיני היא לעלות תוכן ככ רלוונטי שמונע מנסיון אישי ולא ממחזור ידע. מה זאת אומרת? הרבה מאוד אנשים ברשתות מבססים את התכנים שלהם על 3 דברים עיקריים: ספרים שהם קראו, תכנים שהם צרכו במקום אחר וממחזרים אותם או תוכן שבינה מלאכותית עזר להם לבנות, בסופו של יום התכנים שרצים ברוב המקומות הם תכנים ממוחזרים שאנשים משנים להם את ההוקים או את ההנעה לפעולה ואין מה להגיד לפעמים זה עובד, לפעמים הטריק שלמדת בספר או שמעת מאלכס הרמוזי עוד לא הגיע לארץ והוא יקבל את הצפיות והחשיפה שלו ואולי יביא לידים אבל רוב התוכן הוא לא כזה לכן חשוב להביא כמה שיותר את הניסיון והידע מהחוויות האישיות שלכם, זה יגרום לזה שאנשים יגלו דברים חדשים כי כשזה מגיע מנסיון הם לא שמעו אותו כנראה אף פעם, וגם זה ייצר את האוטנטיות שכולם מנסים להשיג. כדי למנף כמה שיותר את הידע המקצועי שלכם חשוב שלא רק תתנו ידע וטיפים, אנשים אוהבים סיפורים, ספרו סיפורים על הלקוחות שלכם, ספרו סיפורים שלכם ואיך זה שבגלל שאתם יודעים מכירות טוב הצלחתם לגרום לבת שלכם לאכול בריא, תתנו תוכן שבאמת אי אפשר למצוא בשום מקום, תהיו עקביים אבל אל תזייפו, לזייף תוכן זה מדבק וקשה מאוד לרדת מהעץ הזה, אתם רוצים באמת לפתוח את עצמכם לעוקבים חדשים? תביאו רעיונות שאף אחד לא חשב עליהם, לא רק איזה טיפים אפשר לתת, אם הייתי איש אוטומציות הייתי עושה סרטונים על איך אוטומציה יכולה לעזור לצהל להיות יותר טובים (בטוח יש משהו כזה אתם אנשי המקצוע) אם הייתי בונה דפי נחיתה הייתי עושה סרטון שתפ שאני מתערב עם בן אדם שחזק בסושיאל ועושה איתו התערבות שאם אני בונה לו דף יותר טוב ממה שיש לו עכשיו הוא מחלק לעוקבים שלו 1000 שקל, הרעיונות קיימים צריך להיות פתוחים בראש ולהיות יצירתיים.

0 לייקים
עגלת קניות