היי הילה!
זה באמת רעיון מגניב לפלואו ברוכים הבאים ואני מסכים עם הלקוח שוואטסאפ/טלגרם/SMS זה שינוי מרענן למשתמש קצה וזה בהחלט מראה לרב אחוזי המרה יפים (אני בכוונה לא משווה למייל בנושא פתיחה/הקלקה וזה כי א׳ יותר קשה למדוד את זה וב׳ אחוזי פתיחה בהודעות תמיד יהיה גבוהה יותר ככל שהערוץ אישי יותר וג׳ תכלס הדבר היחיד שמעניין בערוצים האלה, או בכלל, הם המרות).
נראה גם שמבחינה אופרטיבית יש לך את התשובות. אני פה כדי להמליץ להפעיל אוטומציה שכזו במקביל לאימייל – או אפילו לאפשר לבחור ערוץ תקשורת. אני נניח תמיד מעדיף מייל כדי לקבל מסרים שיווקים. אני באופן אישי מסנן וחוסם שאפשר מסרי שיווק לפלאפון שלי – כי זה מפריע לי בעבודה. אישתי כנראה הייתה בוחרת וואטסאפ. חבל לפספס לקוח בגלל שעשינו משהוא חדש לדעתי.
דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו במסעות תמיד, לא משנה אם זה דיוור במייל או במסרי הודעות לפלאפון, זה שהמסרים נשלחים עם היגיון וסיבה – כלומר תשתדלו לאפיין את המסע ולהגדיר באיזה מקרים הוא נגמר, ואחרי אותו מסע ברוכים הבאים לאחר הרשמה, מתי מתחילה האוטומציה הבאה? (האם יש אפשרויות לקרוס סייל? אפסייל? תזכורות לרכישת מוצר שעתיד להגמר?)
קוראים לי יוסי- מנהל הפיתוח העסקי של יאנדקס אדס בישראל. התמחות בבניית אסטרטגיות מדיה, פאנלים שיווקים ואוטומציות מייל (נסיון מדהים שרכשתי בניהול מאות קמפייני ואוטומציות מייל במסגרת עבודתי כמנהל המכירות של פלאשי).
הצטרפתי היום- ואני מאמין שבקרוב אעלה באיזור של האוטומציות המלצה מפורטת שלי ל5 אוטומציות לערוצים האלה בדיוק, המלצה על כמות מסרים, בריף למסרים, תזמונים וכו. אם תרצי לפני כן, מוזמנת בשמחה להתייעץ איתי ללא עלות (פשוט כי אסור לגבות כסף, מי יודע אולי אחרי זה גם נמצא התאמה לשת״פ) 🤗