אגב הילה, פתאום חשבתי על זה. אומנם מאוד תלוי במערכת הדיוור שהלקוח עובד איתה, אפשר לשלוט ולנהל קמפיין כזה דרך מערכת הדיוור וכך להתעסק פחות בקוד, עדיין יהיה איזה וובהוק. גם תוכלי להחזיר תמיד את הפידבק דרך מערכת הדיוור וכך לנהל הסרות ומעקב מכירות + להעשיר מידע פר לקוח במערכת האימייל מרקטינג.

או לחילופין, אני מכיר פריק של קמפייני וואטסאפ שהיום בדיוק הראה סטאדי קייס מתוך מערכת ניהול קמפיין וואטסאפ שנראית פשוטה ומעניינת. יש לבחור קישור אפילאייט ואשמח לשלוח לך 🙂

אגב קוראים למערכת סנדפולס, והפריק וואטסאפ, שהוא גם מבחינתי כוכב אימייל מרקטינג זה – אסף גל. ממש ממליץ לעקוב אחרי התוכן שלו (מקווה שפרגונים כאלה מותרים פה 😅)

  • התגובה הזו עודכנה לפני לפני 4 חודשים, 3 שבועות ע"י רועי ריבקרועי ריבק.
0 לייקים
עגלת קניות