Avatarעידו טסלר
משתתף

היי מה הכוונה לפי קוקי?

אז לא הבנתי אותך….

קודם כל חשבון חדש דנדש כפי שתיארתי של הלקוח ההמלצה היא לא מקסימום קליקים? בינתיים זה מה שעשיתי והביא תוצאות טובות.

דבר שני הבנתי לפי דברייך שהאופציה האחרונה היא לשכפל.

השאלה שלי היא כזאת מה עדיף לשנות את הסטינגס למקסימום המרות באותו קמפיין ולקוות לטוב ואם לאחר שבוע לא טוב אז להחזיר אחורה?

או כפי שאמרת לעשות ניסוי, מצד שני הלקוח מוגבל בתקציב בתחום שלו ולעשות ניסוי חצי מול חצי יגביל אותי ממש…

 

0 לייקים
עגלת קניות