אתן את נקודת המבט שלי,
כאשר לקוח לא מרוצה מהגרפיקה כנראה שלא התבצע תיאום ציפיות
בדיקת מתחרים- איך הם נראים חזותית ואיך הם משדרים את המיתוג שלהם.
הלקוח חייב להבין את הערך אל מול המתחרים.
וכמובן מאוד תלוי מי הלקוח, האם יש לו ספר מותג ברור ?
אם כן לא אמור להיות בעיות, עובדים לפי הספר.
ואם אין כאן מתחילות הבעיות – כל גרפיקאי מתחיל לפרש אחרת את השפה החזותית של העסק

בקיצור ממליצה לעשות תיאום ציפיות ולבנות טמפלטים ברורים שיובילו את המותג לאורך הדרך.
הקהל חייב עקביות בשפה החזותית של אותו מותג כך זה נחקק אצלו בתודעה.

בהצלחה!

1 לייקים
עגלת קניות