קמפיין ברשת המדיה – GDN
1. אפשר לעשות קמפיין רימרקטינג (שאתה פונה לקהל שביקר אצלך באתר)
2. אפשר לעשות קמפיין ולבנות פלח קהל של אנשים (שנכנסו למתחרים שלך)
3. אפשר לעשות קמפיין – והוא לא יהיה רימרקטינג – אלא כולל בתוכו – תחומי עניין, דמוגרפיה, מילות מפתח, וכל אפשרויות הטרגוט שאפשר.

קמפיין בGDN מתחלק ל2 –
1. באנרים
2. מודעה רספונסיבית
זאת אומרת שאתה לא חייב ישר להשתמש בבאנרים.

לגבי מידות – אני עובד אם מה שהכנתי לעצמי –

לגבי אתרים מומלצים אז זה תלוי מי הלקוח – ואיפה אתה רוצה שהוא יופיע.
בגדול אלו האתרים המרכזיים שאני שם – (קרדיט לליאב עזרן שהכין את הרשימה)
https://liavazran.co.il/wp-content/uploads/2023/06/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94.pdf

 

 

 

0 לייקים
עגלת קניות