סילבוס לקורס Black Squad - תוכנית ההכשרה לשיווק ועסקים

אסטרטגיה ומחקרים מקדימים

  • בניית אסטרטגיה, מציאת בידול עסקי ומסר מוביל
  • מציאת מטרות ויעדים וחישוב תקציב פרסום
  • פסיכולוגיה שיווקית וכניסה לראש של הלקוחות
  • איך להזיז ולהשפיע על קהל היעד באמצעות קריאטיב ותוכן + תפיסת תשומת לב
  • מציאת הכלים הנכונים לפרסום לפי סוג העסק ולפי המטרות ותקציב הפרסום
  • לחשוב שונה להיות מיוחד – הדרך לשלוט בשוק
  • מעבר מאסטרטגיה לטקטיקה
  • דרכים להכיר את קהל היעד שלנו ומה הוא צריך
  • אסטרטגיות ומסרים
  • שיוך של פלטפורמה לאסטרטגיה ולסוג העסק

    פרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם)

    • הכרות עם מערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם
    • iOS14 ומערכת הפרסום של פייסבוק
    • חשיבות הבעלות על הנכסים הדיגיטלים
    • מתן הרשאות וגישות לנכסים דיגיטלים
    • קריאטיב וקופי שפוגע + יצירת קהלים ותרגוט
    • יצירת קהלי יעד למוצר/שירות על ידי קריאטיב שפוגע בול
    • העבודה עם הפיקסל ומרכז האירועים + שיווק אורגני בפייסבוק
    • מנהל האירועים והתקנת פיקסל
    • הוובינר והדגמה פרקטית ומעשית של הנושא
    • העלאת קמפיין שלב אחר שלב
    • העלאת קמפיין בפייסבוק אינסטגרם שלב אחר שלב
    • מסע לקוח בדיגיטל (בניית משפך שיווקי)
    • ניתוח נתונים ואופטימזציה
    • אופטימזציה, ניתוח נתונים ושיפור הקמפיינים בפלטפורות META
    • הקלטת תנועת אתר ומפת חום
    • היכולות של הפרסום בסושיאל – פייסבוק סקירת מערכות
    • קמפיינים בפייסבוק והנעת מהלכים מתקדמים
    • כל מה שצריך לדעת על אינסטגרם ושיווק אורגני באינסטגרם
    • סושיאל וקידום אורגני
    • פאנלים ומסע לקוח איך יוצרים פאנל פשוטים
    • השיטה הפשוטה להגדלת מותגי איקומרס בעזרת גוגל ופייסבוק
    • יניב שמואל – מהלך שהכניס מעל 100k ללקוח

      מיתוג וזהות ויזואלית

      • ספר מותג – הבסיס לזהות ויזואלית
      • יצירת מותג ברשתות החברתיות – זהות ויזואלית ואוטוריטה
      • חיזוק המעמד של המותג על ידי תוכן
      • שיווק אופליין מה הייחודיות ולמה הכלי עדיין רלוונטי ובועט גם היום
      • קאנבה ויסודות העיצוב הגרפי
      • יצירה והפצה של תוכן החשיבות ודרכים להתמדה
      • 3 מודלים לכתיבה שיווקית
      • יצירת מותג ותהליך איפיון ליצירת מותג

        מכירות ועסקים

        • איך הופכים יותר לידים ללקוחות?
        • איך להביא ללקוחות לסוכנות פרסום (מתאים לעוד סוגי עסקים)
        • איך מביאים לקוחות לסוכנות פרסום + הצגת פרזנטציה + להיות משווק שלא רוצים להחליף
        • התנהלות פיננסית ועבודה מול מוסדות המדינה
        • מיינדסט לבעלי עסקים מצליחים
        • מכירות פולוואפים ושאר ירקות
        • עבודה מול לקוחות קיימים – שירות,תקשורת ותיאום ציפיות
        • שיווק באמצעות תוכן
        • תכונות של בעלי עסקית ויזמים ומודל SWOT לזיהוי הזדמנויות
        • ניהול משימות וסיסטמים בעסק
        • תמחור שירותים ומוצרים
        • ניהול פרויקטים גדולים, משימות סדר ארגון וסיסטמים
        • ניהול עובדים ופרילנסרים
        • מערכות CRM – ניהול קשרי לקוחות – דגש על אוריגמי
        • האתגרים בשיווק בינלאומי
        • מכירות והבאת לקוחות
        • מיינדסט – לשתף בקשיים לשתף בהצלחות ולהבין איך העולם העסקי עובד ומה הוא דורש מהבחינה המנטלית
        • תמחור
        • סדר יום של איש עסקים ובניית לו״ז שגרה
        • מציאת יעדים ותכנון העסק קדימה
        • סגירת עסקאות באמצעות מקצועיות
        • פיתוח בטחון מקצועי ולקיחת החלטות
        • עקשנות עסקית וגמישות אסטרטגית
        • חדשנות וחידושים – עסק שתמיד מתקדם
        • חיזוק משמעת עצמית
        • בואו נדבר גבייה
        • פיבוט ושינוי עסקי
        • לוחמה בבאגים ועקשנות הגיונית! לשחות פרפר בטכני והבנת המהות
        • מאסטרמיינד מכירות
        • קידומים ומס הכנסה
        • עבודה עם מערכות קשרי לקוחות ובניית BI
        • השקעות ופיננסים
        • בן לוי – מכירות לנותני שירות וטיפול בהתנגדויות
        • דביר כהן – אווטריץ' ויצירת הזדמנויות
        • חוזים והסכמים
        • פוקוס בעסקים ולמה זה הדבר הכי חשוב

          טיק-טוק

          • מונחים בטיק טוק + הכרות
          • טיק טוק אורגני + ממומן
          • טיקטוק אדס וחיבור פיקסלים בטיקטוק
          • מאור אלגריסי – יצירת תוכן

            רשת החיפוש - פרסום בגוגל

            • גוגל אדס למתחילים
            • גוגל אדס – פרסום ברשת המדיה (GDN) ויוטיוב
            • גוגל אדס – סריקת פלטפורמה לעומק – מחקר מילות מפתח והעלאת קמפיין חיפוש
            • גוגל אדס – רשת החיפוש וסריקת פלטפורמה – סגירת קצוות
            • פרסום מתקדם בגוגל (שופינג, יוטיוב, GDN)
            • אופטימזציה מתקדמת בגוגל אדס
            • אופטימיזציה ומחקר מילות מפתח בגוגל אדס
            • גוגל שופינג וגוגל פרפורמנס מקס
            • אביתר מאיר – יוטיוב ממומן בגוגל אדס
            • רועי דנינו – מיקסום רווחים בקמפיני גוגל אדס
            • אוריה כוכבי – גוגל חיפוש – הירידה לפרטים שתהפוך לכם כל קמפיין למפלצת המרות

              מערכות הטמעה מתקדמות

              • סדנת Google Tag Manager למתחילים
              • אנליטיקס 4
              • אוטמציות בתוכנת Make
              • גוגל אנליטיקס יוניברסל וגוגל אנליטיקס 4 – ניתוח נתונים
              • אוטומציות ותהליכי עבודה בMake – שאלות ותשובות
              • שיווק היקפי איך להרים קמפיני קרוס פלטפורמס וחשיבה מערכתית
              • חשיבה על תהליכי אוטומציה – מחשבתי
              • כלי AI – מה לעשות ומה לא? השפעה על מיתוג ונימה אישית
              • הטמעות פיקסלים ו-CAPI והבנה של איך עובדים קודי מעקב
              • אימייל מרקטינג – חיזוק אוטוריטה ומערכת יחסים עם הלקוחות
              • פרסום בווייז וGMB – נשק של עסקים פיזיים
              • שילוב AI בפעילות העסק כדי ליעל ולחסוך זמן
              • קמפיינים מתקדמים לאיקומרס – קמפיני מכירות
              • איך להתמודד עם הגזרות המוזרות של פייסבוק בנושא התרגוטים
              • כלים אנליסטים שונים ובדיקת קמפיינים בפלטפורמות השונות
              • הקלטת תנועת אתר ומפת חום
              • סיסטום העסק ואוטומציות – שאלות תשובות
              • איך לגרום לוובינר להתפוצץ
              • קונברז'ן API, פיקסלים, פיקסל יור סייט ותג מנג'ר

                פרסום נייטיב - אווטבריין וטבולה

                • פרסום נייטיב – אווטבריין

                  אתרים ודפי נחיתה

                  • שיפור יחסי המרה באתרים ודפי נחיתה
                  • אורן בן ישי – בניית דפי נחיתה מדהימים
                  • קובי סתוי – בניית אתרים ושימוש בכלי AI לעבודה יעילה בבנית אתרים
                  • אורי כהן – המרות באתרים ובדפי נחיתה

                    לינקדין - רשת חברתית עסקית

                    • לינקדין ניהול בניית ערוץ + עמוד עסקי + יצירת קשרים עסקיים ותפעול פלטפורמה ומהות
                    • לינקדין מתקדם, ניהול קמפיינים

                      פורמטים, תוכנות וחומרי עזר

                      • גאנט פרסום ותכנון תוכן
                      • מבנה לדף נחיתה (WireFrame)
                      • פורמט להצעת מחיר (נותני שירותים בדיגיטל)
                      • פורמט ניהול לידים ולקוחות בקובץ Sheets
                      • פורמט מצגת פרזנטציה ללקוחות
                      • דו״ח רווח והפסד
                      • תוכנות מומלצות להתנהלות עסקים ושיווקית
                      • ספקי משנה – פרילנסרים ונותני שירותים במיקור חוץ
                      • אנשי קשר בפלטפורמות השונות
                      • צ‘ק ליסט לקבלת לקוח חדש לאחר סגירה לסוכנות פרסום/סוכנות דיגיטל
                      • טאמפלט ניהול פרויקט/משימות וחלוקת אחריות מול לקוח⁩
                      • טאמפלט לבניית מסמך אסטרטגיה
                      • מונחים בשיווק דיגיטלי – ספר המונחים המלא
                      • טאמפלט הסכם עבודה לספקי משנה
                      • צ'ק ליסט מחקר קהלי יעד
                      • מצגת בניית אסטרטגיה של איתי סייג
                      • טאמפלט לסיכום ללקוח מצגת (פאורפויינט + pdf)
                      • תסריט מכירה לסוכנות פרסום – קובי סתווי
                      • מסמך הצעת מחיר וחוזה לבניית דף נחיתה/אתר
                      • הסכם עבודה מול ספק משנה/פרילנסר – מעמיק ומשפטי
                      • יחסי ציבור – יצירת קשר עם אמצעי תקשורות
                      • גרף תנודות מחזורים לפי חודשים בשנה
                      • טאמפלט לתכנון תקציב שנתי
                      • קבוצות מומלצות לפרסום לפי נושאים

                        פתיחת סוכנות פרסום

                        • קבלת לקוחות חדשים ותהליך עבודה בסוכנות פרסום
                        • קייס סטאדי + הצגת סיכומים ללקוח – איך לקוח מבין שאנחנו שווים לו כסף!
                        • הפער בין העולם הדיגיטלי לעולם האמיתי ומה עושים איתו
                        • שימור לקוחות לטווח ארוך ותיאום ציפיות
                        • דיון על הקשיים ופתרונות בעולם העסקים
                        • גיוס וניהול צוות
                        • לקוחות קיימים VS לקוחות חדשים
                        • בניית שאלון אפיון לקוח ומה חשוב לדעת לפני תחילת העבודה
                        • סיסטם גיוס והכשרת צוות + עבודת ניהול
                        • הדרך לסוכנות פרסום שלא תלויה במשוואה זמן=כסף
                        • הבנה עמוקה של איך עובד שיווק ויציאה מ"החלום הדיגיטלי"
                        • לשלוט בלו"ז וביומן
                        • לשמור על עסק רזה ולשמור על הרווחיות שלנו
                        • להתרומם מרמת הפרסום לרמת השיווק
                        • מאסטרמיינד שיתוף וטיפול בקשיים – כל הנושאים
                        • אאוטריץ' ואיך להביא לקוחות – פרק חיזוק חשוב
                        • הכרת המספרים בעסק וניהול כלכלי נכון לסוכנויות פרסום
                        • מיקסום רווחים וסיסטמים לבידקת רווחיות כדי לייצר סוכנות סקיילבילת
                        • שימור לקוחות במשרד פרסום
                        • חינוך לקוחות והסברה איך עובדים מול סוכנות פרסום – העלאת קושי ופתרונות
                        • מהלכי פרסום מבוססי קמפיינים לסוכנויות
                        • יצירת הזדמנויות ועבודה מול ארגונים גדולים

                          קידום אורגני בגוגל SEO

                          • SEO – שיווק אורגני בגוגל
                          • יוטיוב אורגני מנוע החיפוש השני בגודלו
                          • גוגל סרץ' קונסול כל מה שחשוב לדעת

                            בניית אתרים ודפי נחיתה בוורדפרס ואלמנטור

                            • בניית אתרים ודפי נחיתה בוורדפרס אלמנטור
                            • הגדרות גלובליות ובניית דף נחיתה/מכירה באלמנטור
                            • וורפרדס + אלמנטור שאלות ותשובות

                              יצירתיות וקריאטיביות

                              • להיות יותר יצירתיים וקריאטיבים
                              • כתיבת תוכן וקריאטיב – לגעת בקהל היעד!
                              • שיווק B2B
                              • איך לפתח חשיבה יצירתית לכל עסק
                              • חיזוק מערכות יחסים עם לקוחות ו-Retention
                              • איך לסתום חורים במשפך השיווק
                              • אאוטריץ' נכון ומדויק
                              • תרגול פיצוח קמפיינים
                              • לקיחת החלטות שיווקיות ופיתוח בטחון בידע
                              • איך עובדים עם לקוח שאנחנו לא מכירים את התחום שלו
                              • חיזוק עיצוב בקאנבה יצירתיות קריאטיביות – רועי ריבק ויניב שמואל
                              • הילה שמואל – עריכת סרטונים הבסיס בקפקט
                              • שיווק שותפים – דרך מדליקה להשלמת הכנסה
                              • תוכן וידיאו ממוקד רילס וטיקטוק

                                אוטומציות וסיסטמים

                                • קבלת לידים מפייסבוק, גיבוי לידים בגוגל שיטס ומשלוח דיווח למייל של הלקוח
                                • ‎⁨הגדרות אניטי ספאם לאתר וורדפרס עם הפלאגין ״מספיק״⁩
                                • טופס אלמנטור עם תנאים לסינון ואיפיון לקוחות לריטיינר
                                • אימייל מרקטינג – איך למשוך נרשמים ולהגדיל רשימת דיוור
                                • איך להקל על העבודה עם AI
                                • מהלכים טכנים במייק
                                • יהב יאלר – הדרכת אוטומציות ואימייל מרקטינג עם מערכת סמוב
                                • דניאל זטקו – צ‘ט בוטים
                                • עומר גבאי – אוריגמי CRM
                                • העובד/ת הראשונה שלכם – עוזר/ת אישי במיקור חוץ

                                  טוטוריאלים - Tutorials

                                  • השתלטות מרחוק ומתן גישה לחשבונות פייסבוק/אינסטגרם
                                  • ניהול תוכן אורגני בפייסבוק אינסטגרם בביזנס סוט ובתוכנות צד שלישי
                                  • עבודה עם Wallaxy – בוט ללינקדין
                                  • כיבוי והדלקה של קמפיינים בצורה אוטומטית על ידי כללים אוטומטים
                                  • דוחות מותאמים אישית ללקוחות דרך אוביאונד
                                  • טוטריאל – חיבור אתר ווקומרס ופיד מוצרים לפייסבוק
                                  • המערכת החדשה של הפורטל והפוטנציאל בפיצ'רים
                                  • מה השורה התחתונה? מה אתה רוצה להגיד לי?
                                  • איך מעלים קמפיין וואטסאפ בפייסבוק/אינסטגרם

                                    הרצאות מאורחים

                                    • רן אברהם – מיתוג באמצעות אינסטגרם
                                    • טל ביינר – ניהול ופיתוח של סוכנות פרסום גדולה
                                    • יניב לב ארי – סדנת כתיבה וקופי
                                    • רן מגל – SEO מתקדם – חלק 1
                                    • רן מגל – SEO מתקדם – חלק 2
                                    • נדב דהן – בניית סוכנות פרסום יציבה וחזקה
                                    • רן לוי – היסודות העסקיים והפיננסים בדרך לעסק רווחי ומצליח
                                    • דניאל רון – התפתחות אישית רוחנית ומקצועית
                                    • עו״ד רותם זגדון – התנהלות משפטית לבעלי עסקים בתחום השירות
                                    • עידן בן אור – ניהול סוכנות פרסום גדולה
                                    • יקיר עמר – פסיכולוגיה שיווקית וקריאטיב
                                    • צחי ראבל – עסק גודל לפי המידה הפנימית של הבעלים שלו
                                    • אורי נחום – סרטוני אוטוריטה וסרטונים לרשתות חברתיות
                                    • תמיר פרקש – מדיניות הפרסום
                                    • אהוד טייץ – משפכים וקמפיינים בקבוצת מטא
                                    • גור שחר – מחקר וקופי
                                    • שחר אשכנזי – הגדלת אחוזי המרה וסקיילים באיקומרס
                                    • בנימין לוריא – גוגל אדס מתקדם
                                    • ניר אלפי – מכירות
                                    • אילן הבר – קמפייני נייטיב
                                    • מייקל קריכלי – תכנית צמיחה
                                    • שרון אשד – מיינדפולנס
                                    • אמיר בלדיגה – שיווק אורגני ברשתות חברתיות
                                    • רואת חשבון הילה קלומיטי חלבי – התנהלות פיננסית בעסק
                                    • ד״ר תמי אור עזרא – הפסיכולוגיה של הכסף
                                    • מרום אוחיון – נוסחת הכישלון בשיווק
                                    • אנטולי (קוליק) אידלמן – מאסטרמיינד
                                    • נדב נודל – איך תמיד לדחוף קדימה וללכת לכיוון המטרות
                                    • איתן ליאור – מיד-ג'ורני וכלי AI
                                    • רן מגל – אנליטיקס 4
                                    • יניב שמואל – 18 אלמנטים שחובה שיהיו בדף נחיתה שלך
                                    • טל זיו – עמידה ובטחון מול מצלמה
                                    • יעקב צדק – מערכת LazySEO
                                    • יהונתן טויטו – הדרך לניהול סוכנות פרסום שגדלה
                                    • תומר לוינסקי מנכ"ל לאוס – ניהול של סוכנות פרסום גדולה
                                    • יעל בן מיור – אפיון חווית משתמש
                                    • אורטל מרקו – איך לנהל שיחת מכירה ולמכור יותר
                                    • מדיה פקטורי – יצירת סרטונים ויראלים
                                    • אליאב נגר – הפסיכולוגיה של המכירות

                                      שאלות ותשובות

                                      • שאלות ותשובות חלק 1
                                      • שאלות ותשובות חלק 2
                                      • שאלות ותשובות – סיסטמים לעסק
                                      • שאלות ותשובות חלק 3
                                      • שאלות ותשובות על אופטימיזציה בפייסבוק
                                      • שאלות ותשובות בנושאים טכניים מערכות פרסום

                                        כלים מתאים ל-SEO

                                        שיעור עם גור - קופירייטינג וכתיבה שיווקית

                                        • שיעור עם גור – שיעור 1
                                        • שיעור עם גור – שיעור 2
                                        • שיעור עם גור – שיעור 3
                                        • שיעור עם גור שיעור 4
                                        • שיעור עם גור שיעור 5
                                        • שיעור עם גור שיעור 6
                                        • שיעור עם גור – שיעור 7

                                          פרויקט יוני פרנקו - לקיחת עסק לשיווק באופן מלא

                                          • שאילת שאלות הבנת העסק ביחד עם יוני – בניית אסטרטגיה והוצאת משימות לעבודה לפי האסטרטגיה והמסרים
                                          • כתיבת קופי
                                          • הקמה ואיפיון של דף נחיתה
                                          • פרויקט יוני פרנקו מתנעים מחדש
                                          • פרויקט יוני פרנקו – חידוד כתיבת תוכן ומסרים
                                          • פרויקט יוני פרנקו פגישת איפיון ובניית דף נחיתה
                                          • פרויקט יוני פרנקו איפיון CRM ואוטומציות
                                          • פרויקט יוני פרנקו יצירת קריאטיב, עיצוב מודעות וטקסטים
                                          • פרויקט יוני פרנקו – העלאת הקמפיין הראשון לאוויר
                                          • פרויקט יוני פרנקו – מעבר קמפיין יומי והסתכלות ראשונית על המספרים
                                          • פרויקט יוני פרנקו – בדיקת נתונים, פיבוט עסקי – פיצוח מהלך חדש לבקשת הלקוח
                                          • בדיקת סטטוס במוצר החדש ותובנות

                                            מאסטרמיינדס

                                            • פגישת היחידה על הבאת לקוחות – פגישה 1
                                            • פגישת היחידה על יצירת לידים פגישה 2
                                            • מעבר על קמפיינים אופטימזציה ותובנות
                                            • קבלת החלטות לפי נתונים בקמפיינים
                                            • מיינדסט בנוגע לכסף והגדלה של העסק
                                            • מעבר על הקמפיינים שלכם בכל פלטפורמה

                                              ניהול עסק במצבי קיצון

                                              • פגישת חירום בהתאם למצב – חרבות ברזל – בלאק סקוואד
                                              • שאלות תשובות על המצב
                                              • איך להביא ולסגור לקוחות רלוונטים מחו״ל
                                              • לקוחות רלוונטים שכדאי לעבוד איתם בעקבות המצב – חרבות ברזל
                                              • מה עושים בכל יום ואיך יוצרים שגרת יום מותאמת למצב
                                              • מאסטרמיינד להביא לקוחות ולידים לעסק שלנו

                                                באנדל טיפול בבעיות נקודתיות

                                                • ייצור הזדמנויות והבאת לקוחות
                                                • מכירות
                                                • סיסטמים
                                                • ניהול צוות
                                                • ידע טכני במערכות השונות
                                                • מיינדסט
                                                • בניית מותג
                                                • ביטחון עצמי
                                                  עגלת קניות